2017年11月3日 星期五


Horween shell cordovan outer, Conceria Walpier Buttero inner.

Name:Money Clip 02
Size:H90/W108/D4 mm
Specification: 4, 6 or 8 card slots, 2 hidden slots, 1 money clip
Leather Color:Burgundy #8
From: Hand made in Taiwan
Line Color:Lichen
lead time : 6 to 8 weeks

Horween shell cordovan colors : Bourbon, Navy, Burgundy#8, Green.


Conceria Walpier Buttero:

Nature, Skin, Gray, Brown, Camel, Black


Details:





Horween shell cordovan wallet / Money Clip 02 / 6 slots / 2017 :




Contacts:

2 則留言:

  1. 我叫John,很喜欢你的风格,看了马臀钱包很久,想找一个很好工艺的人帮我做一个,我本来想外面是墨绿色的马臀,里面是橘色法羊皮,外加一些印字好像handcrafts leather, MILDY HANDS, Made for John之类的,看了你一些作品觉得里面牛皮也可以,希望你给些意见,我现在住在澳洲,家在上海,也很感兴趣你的clip也很精致,如果用马臀外,只有皮内,是什么价格
    我的邮箱是johnzhang19910223@gmail.com,wechat:gangdukanon 或者你给我whatsapp我加你,可以的话给我一个大致的价格,谢谢。

    回覆刪除